fbpx

אימוני כוח לנשים- למה? כמה? איך?

17 נובמבר 2020
יקיר נס
10 דק’ זמן קריאה

כמו שכולנו יודעים, הרבה מהבנות שבאות לחדר הכושר יותר נמשכות למכשירי הארובי ולאזור של אימוני הבטן, ולמה? כולן רוצות פחות או יותר את אותן התוצאות, חיטוב, הרזייה, מסת שריר במקומות הנכונים וכו'.

אז למה בעצם נשים פוחדות מאימוני משקולות? 

בואו ואנפץ לכן מיתוס קטן, המשקולות לא ינפחו אתכן ולא יעשו לכן שום נזק. להיפך! 

אימוני כוח יעזרו לכם לרדת במשקל בצורה יעילה יותר, ולעלות מסת שריר באזורים הנכונים.

ללא אימוני כוח הדבר היחידי שיצא לכם מחדר הכושר זה גוף רזה וחסר צורה ואני לא מאמין שזה מה שאתן רוצות.

סיכום

תאמינו לי, הגוף שאתן מחפשות לא נמצא באזור של ההליכונים, לכו תרימו משקולות (כמובן עם תכנית אימונים שמותאמת לכן) ואל תפחדו להתנפח, זה לא קורה ביום אחד.

בשביל גוף חטוב, צריך גוף חזק ובשביל גוף חזק נצטרך להוסיף קצת משקל לאימונים שלנו.

 

לכל שאלה או התייעצות בנוגע לתחרויות בפיתוח גוף,

זמין עבורכם\ן תמיד- יקיר נס, מר ישראל בפיתוח גוף 4 פעמים.

חייגו: 050-669-3588

2020 © כל הזכויות שמורות ל-FITNASS